אם נתקלתם בבעייה טכנית, ישנן מספר דרכים לפיתרון:
תמיכה מהירה דרך האינטרנט
SolidCAM מספקת ללקוחותיה שירות תמיכה מהירה וסיוע בשלט רחוק, ללא צורך בביקור, בעזרת תוכנת Go To Meeting. שיטה זו מאפשרת לנו לטפל מהר יותר בפניות וחוסכת זמן יקר של לקוחותינו.
בכל יום עומדים לרשותכם שני תורני משרד קבועים למתן פתרונות תמיכה ללקוחות הנמצאים תחת חוזה תחזוקה תקף.
בכל שאלה ניתן לפנות אלינו במייל או בטלפון:
- הודעה במייל למחלקת תמיכה support@ solidcam.com
- טלפון למחלקת התמיכה הארצית של החברה: 03-5333150
- לפני פנייה לתמיכה דרך האינטרנט, אנו ממליצים ללקוחותינו לוודא שכל עמדות העבודה מחוברות לאינטרנט
במייל
במידה ויש בעייה שלא נפתרה, ניתן לפנות ישירות במייל:
-
צביקה פרידמן, מנהל פעילות ישראל
zvika.friedman@ solidcam.com
-
נעמי דוד, מנהלת מכירות
naomi.david@
solidcam.com -
אשר ישראל, תמיכה
asher.israel@ solidcam.com
צוות התמיכה
במידה ומחלקת התמיכה הארצית עסוקה בפניות קודמות ניתן ליצור קשר ישיר עם אנשי התמיכה של SolidCAM. לאחר הפנייה הטלפונית, איש התמיכה יעביר את הבקשה בצורה מסודרת להמשך טיפול.