מודולה מתקדמת לכרסום-חריטה משולב למכונות CNC מרובות צריחים וספינדלים

בשוק ה-CNC  של ימינו, יש דרישה הולכת וגוברת למכונות שמסוגלות לבצע מספר משימות במקביל. מכונות רב משימתיות מסוג זה כוללות מספר ספינדלים (Spindles)  ומספר צריחים (Turrets). חומר הגלם מעובד במספר שלבים ומועבר אוטומטית מספינדל קדמי לאחורי, על מנת לסיים את החלק משני צידיו.

יש שימושים רבים למכונות כרסום-חריטה משולבות והן מאפשרות גמישות ויכולות רבות שאינן קיימות במכונות אחרות. מכונות אלו כוללות תמיכה בצירי C , Y ,B, צריח עליון ותחתון וגם בשני ספינדלים או יותר. 

הטכנולוגיה המתקדמת של SolidCAM תומכת בתכנות של מכונות רב משימתיות, כוללת כלים יעילים, קלים ללימוד ושימוש, ומשיגה גמישות ויכולת קונפיגורציה מקסימליות.

השימוש בהתקנים כמו עוקץ, כף לחלק, ספינדל משני, ציר לינארי או צריח מסתובב, יחד עם הצירים X ,Y ,Z ,C ו-B הפך כבר מזמן לסטנדרט בתחום. בסביבת עבודה מורכבת זו, בה יש סכנה גבוהה להתנגשויות, SolidCAM הופכת את התכנות של מכונות אלו לפשוט ובטוח ומשתמשת בסביבת עבודה אחידה לעיבודי החריטה והכרסום.

המודולה המתקדמת של SolidCAM לכרסום-חריטה, משלבת תמיכה בתכנות עם מספר צריחים וספינדלים, תזמון צריחים וסימולציית מכונה מלאה, בחבילה אחת מושלמת.

"השתמשתי ב-iMachining עם המודולה המתקדמת לכרסום-חריטה משולב על מכונת Mazak , קיצרתי את זמני החיתוך בחצי והארכתי את חיי הכלי פי 5"

© 2024  SolidCAM Ltd.