לקוח SolidCAM בגרמניה ממליץ חד משמעית על iMachining 2D ו-iMachining 3D

...זמן הסרת המתכת – מעולה! תכנות – הכי קל שיש, הכי מהיר שיש! אורך חיי הכלי – מצוין! SolidCAM מממשים את כל ההבטחות!...

קישור לאתר החברה:
http://www.zerspanungsmechanik.de/

 

קישור לוידאו:
http://youtu.be/EZc-trM6gXY

 

טוביאס וונקמולר: מנכ"ל החברה, Wankmüller Präzisionsmechanik GmbH 
"אני טוביאס וונקמולר מחברת Wankmüller Präzisionsmechanik GmbH, גרמניה. אנחנו כבר דור שלישי בייצור לתעשייה ההידראולית. אנחנו מייצרים שסתומים הידראוליים ושסתומים בעלי מנגנון בקרה אוטומטי לדיוק מירבי (Servo valves) הדורשים השחזה מדויקת, אך במהלך הזמן הרחבנו את העסק שלנו לכרסום CNC, כרסום ב-5 צירים וחריטה. 
במהלך השנים, SolidCAM אפשרה לנו להגיע לרמה חדשה לגמרי ואנחנו עכשיו מתכנתים מחרטות בעלות יכולת כרסום. אנו מסוגלים היום לתכנת ולייצר חלקים שלא ניתנים לתכנות בעזרת בקר המכונה בלבד."

 

פרידריק (פרדי) סטנשף: מנהל ייצור חריטה
כשאתה מריץ בדיקות פנימיות ויודע בדיוק כמה זמן לקח בעבר לייצר את החלק, למשל: שלקח לייצר אותו חמש דקות, וכל מה שאתה עושה זה לשנות חלק מעיבודי הכרסום ל-iMachining, ואז אתה מריץ סימולציה ואתה מסתכל על הסימולציה: דקה אחת? ואתה חושב לעצמך, "טוב, טוב, אין סיכוי שזה נכון!" אבל לאחר מכן אתה מעבד את החלק במכונה ומבין שהסימולציה היא מדויקת למדי ובמקום חמש דקות, באמת לוקח רק דקה אחת  לייצר את החלק

 

סוון פאאס: מנהל ייצור כרסום
"כמו שאמרתי, אנחנו עושים את כל העבודה בעצמנו – כרסום, חריטה, וקידוח – כל זה עם SolidCAM. זה עובד מושלם, וגם התמיכה שלהם, התאמות הפוסט פרוססור הן קלות, בלי שום בעיות. 
מה שנוח מאוד זה שהפוסט פרוססור בנוי בצורה שמאפשרת לנו לבצע שינויים קלים בעצמנו, ללא צורך במהנדס אפליקציה – זהו בהחלט יתרון משמעותי על פני מערכות אחרות."

 

טוביאס וונקמולר: מנכ"ל החברה, Wankmüller Präzisionsmechanik GmbH 
"כמעט בכל אחד מהחלקים שלנו, יש פעולות כרסום שאפשר לתכנת בקלות ובמהירות ב- iMachining. לא רק זה – iMachining 3D הוא פשוט מדהים – בלחיצה אחת בלבד ועם מספר נתונים מצומצם, אפשר להריץ עיבוד גס מלא של המודל כולו."

 

סוון פאאס: מנהל ייצור כרסום
"רכשנו את מודולת ה-iMachining  במטרה אחת בלבד: לקרוא עליה תיגר, מכיוון שלא האמנו למה שהם אמרו! רק כדי להוכיח לאנשי SolidCAM "כן, תשכחו מזה. זה אף פעם לא באמת עובד ככה!"
אבל הייתי חייב להודות, אחרי התכנות הראשון ואחרי העבודה הראשונה עם iMachining – זה פשוט יוצא מן הכלל!!!

זמן הסרת המתכת – מעולה!
תכנות – הכי קל שיש, הכי מהיר שיש!
אורך חיי הכלי – מצוין!
גם על מכונות ישנות יותר, בנות שלוש, ארבע או אפילו חמש שנים – החיתוך הוא שקט וחלק בצורה יוצאת מן הכלל!


SolidCAM מממשים את כל ההבטחות!
 התוצאות יוצאות מן הכלל ובהחלט האירו את עיניי, כיוון שלא האמנתי שזה ייתכן – אבל זה באמת נכון ובאמת מדהים!


בתערוכה האחרונה, ניגש אלינו איש מכירות והציע לנו את iMachining 3D, ובזכות הניסיון הטוב שלנו עם iMachining 2D, מיד רכשנו גם iMachining 3D - iMachining 3D מהיר יותר וקל יותר לתכנות מ- iMachining 2D. 

 

קצב הסרת החומר הוא זהה, אסטרטגיות הכרסום הן זהות רק שזה בתלת מימד, אך היתרון הוא בעיקר התכנות שהוא הרבה הרבה יותר פשוט! תכנות מהיר יותר ובאמת פשוט יותר. זהו שילוב מנצח של שתי המודולות, iMachining 2D, ו- iMachining 3D – ממש עצום. 

אין לי דרך לנבא את העתיד או מה עוד ימציאו, אבל קשה לי מאוד לדמיין פיתוח שיהיה מוצלח יותר ממה ש- SolidCAM כבר עשו."

© 2024  SolidCAM Ltd.